Ik wil graag iets kwijt aan CasinoJager:

Dat kan. We zijn bereikbaar voor spelers, journalisten en casino’s via het contactformulier op deze pagina.  Spam wordt door ons niet gewaardeerd, ook niet als reactie onder nieuwsberichten.

CasinoJager doet zijn uiterste best, tussen het jagen op de beste online casino bonussen door, om e-mailberichten binnen 48 uur te beantwoorden.

Klachten over online casino’s kunnen ingediend worden via het klachtenformulier. Medewerkers van een online casino en marketeers, verzoeken we eerst de informatie voor medewerkers van online casino’s door te lezen. Deze vind je onder het contactformulier.

Informatie voor medewerkers van online casino’s:

Help, mijn online casino heeft een veel te lage score gekregen van de CasinoJager. Wat kan ik doen om een hogere score te krijgen?
Je online casino verbeteren. CasinoJager is volledig onafhankelijk en bepaalt zelf de beoordelingen van de online casino’s. Deze beoordelingen zijn niet te beïnvloeden door online casino’s of medewerkers van online casino’s. Alleen op deze manier kunnen we onze bezoekers op een eerlijke en objectieve manier informeren.

Mijn online casino staat er nog niet op. Ik heb zelf een lyrische review geschreven en heb mijn eigen online casino de hoogste beoordeling gegeven. Waar kan ik deze zelf geschreven review inleveren?
In ieder geval niet bij CasinoJager. CasinoJager schrijft alle reviews zelf op basis van ervaringen van echte casinospelers. Online casino’s hebben geen invloed op de inhoud van de reviews of de beoordeling die aan het online casino is meegegeven.

Hierin verschilt CasinoJager van andere casinoreviewsites. Veel andere casinoreviewsites plaatsen reviews die zijn geschreven door online casino’s zelf. De slager die zijn eigen vlees keurt. Misschien dat je je review kunt slijten aan een van deze “review” sites?

Kan ik wel mijn online casino aanmelden voor beoordeling en een review op CasinoJager?
Dat kan. Je kunt dan een mail sturen naar CasinoJager. We nemen dan je verzoek in behandeling. Het serieus uitproberen en reviewen van een online casino kost tijd. Voor (medewerkers van) online casino’s die desondanks drammen, hebben we een mooie plek: de zwarte lijst. Daarop komen ook online casino’s die review-verzoeken niet per mail sturen, maar bijvoorbeeld als spam-reactie op een van onze berichten.

Ok. Duidelijk. Maar de review van mijn online casino is niet meer up-to-date of bevat feitelijke onjuistheden?
Natuurlijk doen wij onze uiterste best om bezoekers te voorzien van juiste informatie. Helaas kan er toch weleens een foutje insluipen of kan informatie verouders zijn. Indien dit het geval is, vragen we je een mail te sturen met daarin welke informatie feitelijk onjuist is. We passen dit dan zo snel mogelijk aan.

Informatie voor medewerkers van marketingbureaus:

Kan ik een link kopen op CasinoJager?
Nee. CasinoJager verkoopt geen links. Als CasinoJager een website interessant vindt voor bezoekers of als bron gebruikt, doen wij aan linkvermelding.

Ruilen dan?
Nee. CasinoJager doet niet aan het ruilen van links.