Wil je een klacht indienen over een online casino? Dat kan via dit formulier.

We verzoeken je om op dit formulier:

  • je naam en e-mailadres in te vullen. Dit dient om contact met je op te nemen. Uiteraard gaan we zorgvuldig om met deze gegevens. Om de klacht op te lossen, is communicatie met het online casino nodig. Uiteraard moet het online casino dan wel weten over welke speler het gaat. Daarom geef je met het invullen van dit formulier ons toestemming om deze gegevens te communiceren aan het online casino waar je klacht over gaat.
  • de klacht kort en bondig te omschrijven. Leg uit wat er precies is gebeurd en wat je zelf al hebt ondernomen om tot een oplossing te komen met het online casino.

Na ontvangst van het formulier, gaan we aan de slag en proberen we de klacht voor je op te lossen. Uiteraard kunnen we niet garanderen dat dit lukt. Niet elke klager heeft gelijk en sommige online casino’s zijn helaas onbetrouwbaar.

Let op! Mocht het online casino waar je een klacht over hebt, bij ons op de blacklist staan, dan kunnen wij jouw klacht helaas niet in behandeling nemen.