Bronze Casino betaalt winst niet uit

Speler stort € 50 bij Bronze Casino. Dat levert € 75 bonus op. Na het rondspelen van de bonus, had de speler zo’n € 2.000 op haar account staan. Dit wilde de speler uit laten betalen.

Uitendelijk is de speler dit geld geweigerd om vage redenen. Ze zou de bonusregels overtreden hebben en krijgt dus niets van Bronze Casino. Meteen daarna is de € 2.000 uit haar account verdwenen en krijgt ze € 50 ‘compensatie’ van Bronze Casino.

Speler klaagt ook over technische storingen bij Bronze. Inzetten bij Immersive Roulette zouden zijn afgekeurd wegens saldotekort, terwijl de speler wel voldoende saldo zou hebben. Contact met de helpdesk verloopt vervolgens niet naar wens. Speler stuurt een e-mail, Bronze bevestigt de storing, maar biedt geen oplossing.

Na veel vijven en zessen krijgt de speler € 25 bonus. Maar inmiddels weet de speler het zelf ook al: aan de bonussen van Bronze Casino heb je niets.

Omdat Bronze Casino op onze blacklist staat, kunnen we deze klacht niet in behandeling nemen.

Eindconclusie

Speler wint € 2.000 bij Bronze Casino en krijgt dit niet uitbetaald.