Geld niet bijgeschreven in account

CasinoJager ontving een klacht van een gokker die op 3 december 2019 een bedrag van € 30 heeft gestort bij Cashmio. Dit bedrag is wel afgeschreven van haar rekening, maar niet bijgeschreven in haar spelersaccount.

Wel gestort, maar niet bijgeschreven

Op 3 december 2019 wil ’n gokster haar kans wagen bij Cashmio. Ze stort € 30 via Trustly. Het bedrag wordt van haar rekening gehaald, maar komt om de een of andere reden niet terecht in haar account bij Cashmio. Ook de beloofde free spins bonus van 50 spins ontvangt ze niet.

En dan kom je terecht in een bureaucratische mallemolen. Eerst moet de speler aantonen dat ze dit geld daadwerkelijk heeft gestort. Dat doet ze door wat foto’s te maken van bankafschriften. Daarop belooft Cashmio het bedrag terug te storten. Dat gebeurt niet. Als ze informeert moet ze weer bankafschriften sturen. Dit keer in PDF in plaats van foto’s. En daarna wil Cashmio weer een bankafschrift zien van ’n dag later, om te zien of het daarop al niet als teruggestort staat.

Eindconclusie

CasinoJager ontving een klacht van een gokker die op 3 december 2019 een bedrag van € 30 heeft gestort bij Cashmio. Dit bedrag is wel afgeschreven van haar rekening, maar niet bijgeschreven in haar spelersaccount.

CasinoJager: de klacht is naar behoren opgelost door Cashmio: het “verdwaalde” bedrag bleek een dag later op het account van de speler bijgeschreven en daarnaast zijn er 50 extra gratis spins aan de speler gegeven ter compensatie van het ongemak.

Prima opgelost, dus!