Geld niet bijgeschreven in account

CasinoJager ontving een klacht van een gokker die op 3 december 2019 een bedrag van € 30 heeft gestort bij Cashmio. Dit bedrag is wel afgeschreven van haar rekening, maar niet bijgeschreven in haar spelersaccount.

Er bestaat geen twijfel over dat het bedrag is afgeschreven. Maar het duurt al bijna twee weken en Cashmio heeft dit probleem nog steeds niet opgelost.

Wel gestort, maar niet bijgeschreven

Op 3 december 2019 wil ’n gokster haar kans wagen bij Cashmio. Ze stort € 30 via Trustly. Het bedrag wordt van haar rekening gehaald, maar komt om de een of andere reden niet terecht in haar account bij Cashmio. Ook de beloofde free spins bonus van 50 spins ontvangt ze niet.

En dan kom je terecht in een bureaucratische mallemolen. Eerst moet de speler aantonen dat ze dit geld daadwerkelijk heeft gestort. Dat doet ze door wat foto’s te maken van bankafschriften. Daarop belooft Cashmio het bedrag terug te storten. Dat gebeurt niet. Als ze informeert moet ze weer bankafschriften sturen. Dit keer in PDF in plaats van foto’s. En daarna wil Cashmio weer een bankafschrift zien van ’n dag later, om te zien of het daarop al niet als teruggestort staat.

Eindconclusie

CasinoJager ontving een klacht van een gokker die op 3 december 2019 een bedrag van € 30 heeft gestort bij Cashmio. Dit bedrag is wel afgeschreven van haar rekening, maar niet bijgeschreven in haar spelersaccount.

Er bestaat geen twijfel over dat het bedrag is afgeschreven. Maar het duurt al bijna twee weken en Cashmio heeft dit probleem nog steeds niet opgelost.

CasinoJager vindt het te lang duren. Duidelijk is dat het geld van de rekening van de speler is geschreven. Het zou Cashmio sieren als het geld per direct wordt teruggestort, dan wel in het account van de speler wordt gestort. En dat Cashmio daarna zelf, rustig op het gemak, intern kijkt waar het geld ergens zweeft.

Wel gestort, maar niet bijgeschreven

Op 3 december 2019 wil ’n gokster haar kans wagen bij Cashmio. Ze stort € 30 via Trustly. Het bedrag wordt van haar rekening gehaald, maar komt om de een of andere reden niet terecht in haar account bij Cashmio. Ook de beloofde free spins bonus van 50 spins ontvangt ze niet.

En dan kom je terecht in een bureaucratische mallemolen. Eerst moet de speler aantonen dat ze dit geld daadwerkelijk heeft gestort. Dat doet ze door wat foto’s te maken van bankafschriften. Daarop belooft Cashmio het bedrag terug te storten. Dat gebeurt niet. Als ze informeert moet ze weer bankafschriften sturen. Dit keer in PDF in plaats van foto’s. En daarna wil Cashmio weer een bankafschrift zien van ’n dag later, om te zien of het daarop al niet als teruggestort staat.