Speler wil account laten sluiten, Casino 777 weigert

CasinoJager ontving een klacht van een speler die zijn account wilde laten sluiten bij Casino 777. Uit de klacht van de speler blijkt duidelijk dat hij het casino heeft verzocht om zijn account definitief te sluiten. Casino 777 doet dit niet en wijst de speler enkel op de mogelijkheid om een stortingslimiet per dag, week of maand in te stellen.

Speler heeft daarna nog € 22.000 verloren.

Speler heeft account laten sluiten

Speler heeft account inmiddels laten sluiten door een zelfuitsluiting aan te vragen bij de Belgische Kansspelcommissie.

Casinojager vindt dat Casino 777 hier steken heeft laten vallen.

Account gesloten, geld niet terug

Casino 777 heeft inmiddels het account van de speler gesloten. De verloren € 22.000 krijgt de speler niet terug. CasinoJager vindt dat Casino 777 hier steken heeft laten vallen. Op verzoek van de speler, had men de speler definitief moeten blokkeren. We hebben de speler geadviseerd om naar de Belgische Kansspelcommissie te stappen.

Eindconclusie

Ondanks verzoek speler, sluit Casino 777 account niet.