Spinia betaalt niet uit

Speler stort € 200 bij Spinia Casino en wint € 1.115, waarmee zijn totale accountsaldo op € 1.315 komt. De speler wil dit geld uit laten betalen en doet ’n uitbetalingsverzoek.

De speler wordt gevraagd om documenten op te sturen. Daarna krijgt hij een bericht van Spinia dat zijn uitbetaling is geweigerd, omdat de speler twee accounts heeft. Dat is in strijd met de algemene voorwaarden van Spinia. De speler bevestigt aan CasinoJager dat hij inderdaad twee accounts heeft. Het spelen met meerdere accounts bij ’n casino is niet toegestaan.

Gek genoeg blijft Spinia daarna wel vragen om extra documenten om het account van de speler te verifiëren. Tot een andere conclusie leidt dat niet: de winst wordt niet uitbetaald, Spinia geeft de speler wel z’n inleg terug.

Deze inleg van € 200 wordt in het spelersaccount gezet. Dan ontstaat direct het volgende probleem. De speler heeft gestort via iDEAL en beschikt niet over Neteller of Skrill. Dat betekent in dit geval een minimum uitbetaling van € 500.

CasinoJager vindt dat Spinia dit geld (minus eventuele kosten) direct terug had moeten storten aan de speler. De speler kan/mag immers toch niet meer met dit geld spelen, aangezien hij een dubbel account heeft. Er is dus geen enkele reden om dit geld in het account van de speler te zetten.

Ondertussen heeft de speler de € 200 in z’n account opgespeeld, omdat hij deze niet uit kon laten betalen. Dat is natuurlijk ook niet zo slim.

Eindconclusie

Speler overtreedt de algemene voorwaarden door het spelen met meerdere accounts. Spinia betaalt daardoor terecht niet uit. Het is wel raar dat Spinia wel verificatiedocumenten bij de speler opvraagt. Dat de storting van de speler niet is teruggestort, maar in het spelersaccount is gezet (met ’n minimum uitbetaling van € 500), verdient geen schoonheidsprijs.